Для учнів 6 класу
Що до уроку-гри "Найкращий віршознавець"
1. потрібно знати:
основні факти з життя С. Чернілевського, О. Дунської, О. Вітенко;
визначення понять ритм, рима, римування (парне, перехресне, охоплююче), віршова стопа, ямб, хорей, пірихій, строфа, катрен, сонет
2. потрібно вміти:
креслити схеми віршованих рядків;
визначати віршовий розмір уривків, спосіб римування в катрені;
відтворювати окремі спотворені рядки у віршах
3. потрібно пригадати
відомості про порівняння, епітет, метафору, види метафор
Що до уроку-гри "Найкращий віршознавець"
1. потрібно знати:
основні факти з життя С. Чернілевського, О. Дунської, О. Вітенко;
визначення понять ритм, рима, римування (парне, перехресне, охоплююче), віршова стопа, ямб, хорей, пірихій, строфа, катрен, сонет
2. потрібно вміти:
креслити схеми віршованих рядків;
визначати віршовий розмір уривків, спосіб римування в катрені;
відтворювати окремі спотворені рядки у віршах
3. потрібно пригадати
відомості про порівняння, епітет, метафору, види метафор
Немає коментарів:
Дописати коментар