У полі доріженька бита,
Котиться віночок
із жита.
а)
зменшено-пестливе слова; б)
уособлення; в) метафора; б)
епітет; г) постійний епітет; е) порівняння.
2. Укажіть виділений художній засіб в уривку:
Буйного вітру начувся, а) епітет; б) постійний епітет; в) епітет
Дрібненьким дощем вмився, г) зменшено-пестливі слова.
Ранньої роси напився.
3. Укажіть виділений художній засіб у рядках:
Котився віночок по
полю,
Час нам, женчики,
додому.
а)
риторичне звертання; б)
риторичний вигук; в)
риторичне запитання;
4. Укажіть виділений художній засіб у рядках:
Стріли падають у воду,
Наче чорні блискавки.
(О.Олесь
«Печенізька облога Києва»)
а)
порівняння; б) метафора; б)
уособлення;.
5. Укажіть художній засіб у рядках:
Ох, за мною через став
Аж сто вовків гналось.
(С. Руданський «Вовки»):
а)
гіпербола; б)
метафора; в)
уособлення.
6. Укажіть всі художні засоби в поданому уривку:
Заглядає в шибку казка сивими очима,
Материнська
добра ласка в неї за плечима.
(В.Симоненко.
«Лебеді материнства»)
а) епітети; б) порівняння; в) уособлення; г) персоніфікація
Немає коментарів:
Дописати коментар