середу, 3 вересня 2014 р.

Тестові завдання з теорії літератури

Для учнів 6 класу

1. Укажіть художній засіб,  виділений у поданих рядках:
 У полі доріженька бита,
  Котиться віночок із жита.
а) зменшено-пестливе слова; б) уособлення; в)  метафора; б) епітет; г)  постійний епітет; е) порівняння.

2. Укажіть виділений художній засіб в уривку:  
Буйного вітру начувся,                       а) епітет;  б) постійний епітет; в) епітет
Дрібненьким дощем вмився,             г) зменшено-пестливі слова.

Ранньої роси напився.
3. Укажіть виділений художній засіб у рядках:
 Котився віночок по полю,
 Час нам, женчики, додому.
а) риторичне звертання;   б) риторичний вигук; в) риторичне запитання;     
4.  Укажіть виділений художній засіб у рядках:
Стріли падають у воду,
Наче чорні блискавки.
(О.Олесь «Печенізька облога Києва»)
а) порівняння;    б) метафора; б) уособлення;.
5. Укажіть художній засіб у рядках:
Ох, за мною через став
Аж сто вовків гналось.
  (С. Руданський «Вовки»):
а) гіпербола;  б) метафора; в) уособлення.
6. Укажіть всі художні засоби  в поданому уривку:
Заглядає в шибку казка сивими очима,
Материнська добра ласка в неї за плечима.
(В.Симоненко. «Лебеді материнства»)
а) епітети; б) порівняння; в) уособлення; г) персоніфікація

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...