вівторок, 31 січня 2017 р.

Однорідні й неоднорідні означення. Тести


Слово  моє,  сила  моя,  славо,
Сльозо  моя,  гніванню  ти  мій,
Хто  і  що  зріднило  нас  й  послало!..
Воле  моя  світла,  не  темній!
           М. Вінграновський

1.Яка частина визначення однорідності є характерною тільки для означень?
A.є рівноправними між собою,
Б.залежать від одного й того ж слова у реченні,
B.відповідають на одне й те саме питання,
Г.виконують однакову синтаксичну функцію,
Д.характеризують предмет за однаковими або спорідненими ознаками
2.Скільки ком потрібно поставити між виділеними означеннями у реченні  Його домашнє затишне гавкотіння дотягнулось до мене в Нью-Йорк.(М. Вінграновський)
A.Жодної
Б.1
3.Скільки ком потрібно поставити між виділеними означеннями у реченні Земля не чорна не сіра а золота мерехтіла під літаком.(М. Вінграновський)
A.Жодної
Б.1
B.2
4.Скільки ком потрібно поставити між виділеними означеннями у реченні Семеро плугів стояли на березневому давно не ораному полі. (М. Вінграновський)
A.жодної
Б.1
B.2
5.Скільки ком потрібно поставити між виділеними означеннями у реченні Первінка з задоволенням схилилася над тазиком, а дід узяв білу німецьку алюмінієву літрову кружку і заходився доїти. (М. Вінграновський)
A.жодної
Б.1
B.2
Г.3
6.Яке слово потрібно поставити замість крапок в речення «Він мав міцні, сталеві ...» , щоб виділені слова були однорідними означеннями?
A.ворота
Б.нерви
B.двері
7.Підкресліть усі члени в реченні:
Попереду замаячив горб з кам'яним давнім хрестом.(М. Вінграновський)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...